Kalbim_21 Kızlar elimde iki tane tesettür elbise iki şal var hiç giyilmedi doğrusu kumaşını beğenmedim alamk istiyen varsa fotoğraf paylaşabilirim evde duracağına satıp kızıma okuma kitapları biseyler Alaçam
sezer2022 Kalbim_21 fotoğrafı görmeden nasıl almak isticez 🙈🙈 Kalbim_21 alamk istiyen varsa fotoğraf paylaşabilirim
SelimZeynep Kalbim_21 bunun aynısını bende aldım ama mankende duranla hiç alakası yok bende beğenmedim cidden. Ama ben belindeki lastiği çıkarttım biraz daha giyilir oldu
2prens1prensesannesi_ Kalbim_21 aynısını bende aldım aldigim gibi geri iade ettim okadar çok şey almıştım ki bide ordan baya uygundu fiyatlar birtanesini bile beğenmedim hiç biri göründüğü gibi gelmedi maalesef.
Kalbim_21 muhammedinannesise Evet giyen var bide ben zayıf olduğum için olmadı sanırım ama kilosu yerinde olana çok güzel oturur