sirincik NariNariKiminYari yok canım ya botoks ta istemem en azından yavaşlatsın hızlı hızlı kırışmayayım😅
sirincik [silindi] ayyy normal sarımsaklı şampuanlar var acaba o işe yaramaz mı ki 😅 koku açısından yani😂
sirincik biimiyomyardimet evet eskiden çok bakım yapardım ama uzun zamandır baya ihmal ettim birde 3 cocuktan dolayı zaman bulamadım göz etrafımda böyle beyaz sivilcemsi yağ bezesi sanırım öyle şeyler var gittkcede çoğalıyo onlarda gider mi önerdiğin bakım ürünleriyle 😊
biimiyomyardimet sirincik söylediklerim kırışıklıklar için etkili o bezeler nasıl geçer hiç bilmiyorum ama düzenli bakımla azalırlar bence birde tatlı çok tüketmek o bezeleri çoğaltır tatlıyı azaltıp deneyin bir 🥰
Fusunf sirincik sarısından ayırıp yüzüme sürüyorum ben 😀 zaten kuruyor yüzünün gerildiğimi hissediyorsun resmen 😀
SeverusSnape sirincik yüksek koruma faktörlü bir güneş kremi işe yarıyor. Ben kızıma mustela alıyorum, kendime de onu kullanıyorum :)
sirincik biimiyomyardimet ahahahahah herşey okey ama tatlıyı nasıl azaltıcam kız😂😂 hele ki reglken günde 3-4 tane çikokata tüketiyorum hele bayramda her evde yediğim baklavalar 😂 tüh keşke önceden bilseydim şuan bi pişmalık geldi🤣🤣
sirincik [silindi] illede o sarımsak kokusu olacak yani 😂😂 ama deniycem bi süre idare etsinler beni evde 😂