sirincik kırışıklıklar için botoks yaptırdım ben, alın, kaz ayakları ve kaş ortam için oh mis gibi oldu valla hem de pırıl pırıl parlaklık verdi.. göz altım ve yüzüm için gaia london marka lifting kremlerinden aldım trendyoldan yorumlarına da bakabilirsin gayet memnunum ama düzeltme bekleme iyileştirme bekle tabii 😃 ve cildin için mutlaka iyi bir temizleme ürünü, tonik ve serum kullan en sonunda da söylediğim kremleri sürebilirsin.. Şaç için başıma iş açmak istemiyorum ama linç yiyip ama😅 ben Dilan polatın Şaç spreyiyle toparladım saçlarımı, çok uzundur saçlarım hep ama doğumdan sonra yıpranma ve dökülme yaşamıştım şimdi bütün boşluklarım doldu dolgun ve pasparlak saçlarım var herkeste sorar ne yaptığımı hiç bir şey yapmıyorum şampuan ve duş sonrası spreyi sürüp tarıyorum bu kadar.. he birde yaz kış yüzüne uygun bir güneş kremi kullanmalısın günlük dışarı çıkarken bile.. özellikle c vitaminli serum alırsan sonrasında muhakkak güneş kremi kullanman gerekiyor leke yapar yoksa serumlar..