Sirac71 Benim kızımda çok gazlıydı..gaz damlası, gaz şurubu .zeytin yağı, tatlı badem yağına Hindistan cevizinin dış kabuğunu azıcık kazıyın bir çay kaşığı badem yağına atın vern ,yüz üstü yatırın çok rahatlatıyor , mutlaka mutlaka sıcak tutun ..{bana çok sıcağa alıştırma diyenler çok oldu .ama ben çok gazlı olduğunu dile getirdım..} , kimyon rezene içebilirsin bebeğede azıcık verebilirsin.. .. , egzersiz yapın , ben bacalarını tutup saat yönünde hafif bastırtarak yavaş yavaş çevirip sonra ters yönüne çeviriyeodum çıkmayan gazın çoğu bu metotla çıkıyordu ..yaptığım çevirme hareketi bağırsakları harekete geçiriyordu ve kakasını yapıyordu..diğer merotlarıda uygulayabilirsiniz..Eğer kakasını yapmıyorsa oda rahatsızlık verir.zeytin yağı ile uyarıp rahatlatablisin,sabun, fitilde rahatlarıyor..Eğer çok gazlıyeq doktora götürün rötgen çekerler belki benimkine çektiler.mideden bağırsaklarına kadar gaz doluydu ..lavma verdiler . Eğer mama ile beslerseniz aptamil almayın çok gaz yapıyor Benin çoçuğum maf oldu..smaya geçtik..kabZlık yaptı ona da şöle çözüm buldum zeytin yağı atıyorum ve mamanın içine gaz damlası atıyorum ..çok şükür şimdi daha iyi..gazı oluyır ama eskisi gib değil rahatlıkla çıkarıyor , çıkartabliyorum.. çok zor bu süreçler hemen geçmiyor ..kızım 4. Ayına gidicek ..sizinkinde geçicek ama sabretmek lazım ..