Sirac71 rica ederim canım benım. Bizde dogdugu andan itibaren çok sıkıntı yaşadık. Bugun 4 ay olduk ve bugun kadar HERGUN gaz damlası kullandık artık verıyorum rahatladı hareket ettıkce kendı ihtiyaç duymuyoruz artık. Ayrıca bal mumundan mendıl yapıp badem yağı sürerek sıcak tutarsan o bal mumu mendıl le sabah a kadar rahat uyutabılıyodum.