rabisskoc öncelikle gözün aydın olsun Rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşaAllah vatana millete hayırlı Salih evlat olsun benim kadar dikisi olan çok varımdır bilmem açıldığı için ağladığımı hastaneye gitmemek için kendimi odaya kilitledigimi biliyorum ama çok şükür geçti iyi düşün iyi olsun ben emzirme döneminde oturma simidini kullanmıştım doktorum öyle demişti mecbur kalmadıkça oturmadım yataktan kalkarken adım atarken de minicik minicik at dedi çok afedersin de lavabomu bile oturarak yapmak yasaktı baciton fitil verdi çünkü açılma sonrası enfeksiyon olmuştu benim depend kullandım bende gerçekten çok iyi çünkü açılma olunca dikislerde kanama oluyordu ondan anliyordum sık sık değiştim üstüne üstlük benim fistul makat çatlağı oluştu bayağı kötü olmuştum şükür ki krem ve fitil ile rahim enfeksiyon düştü böylelikle kurtulmuş oldum seninde dikiş açıldiysa lütfen tekrar doktora git enfeksiyon acısını arttırır sonra oturma simidi al emzirirken orda otur çok da ayakta durma uzanırken bacaklarını uzat karnına çekme yataktan kalkarken de poponun üstünden güç al yavaş yavaş kalk inşaAllah geçecek bu günler Rabbim yar ve yardımcınız olsun kardeşim