rabisskoc 10 gün önce normal doğum yaptım ve cilt üzerinden dikişlerim açılma yaptı, 4 gün önce tekrar atılan dikişler bugün baktım yine açılmaya başlamış artık ağlamak üzereyim napmam gerekiyor nasıl çabuk toparlar lütfen bi tavsiye verin
Elfgrn rabisskoc yanlış haraket mi yapıyorunuz zarar verecek tekrar tekrar dikiş açılması bunu gösterir. Doktorunuza mutlaak gidin açılmadan tam müdahale ettirin yoksa sıfırdan dikiş ağrı
hilalaysima rabisskoc aynı durumları bende yaşadım 2 3 kez dikişlerim açıldı ama maalesef yapacak hiçbirşey yok bana tekrar dikiş atılmadi 10 günü geçtiği için atsak da tutmaz dediler kuru ve temiz tutmam söylendi bende öyle yaptım zor oldu ama 40 ım çıktığında dikişlerim yeni kapanmıştı
VahsiKelebek_ rabisskoc benim de bir kere açılmıştı ama ben doktora gitmedim evde sızlana sızlana düzelmesini beklemiştim. Kesinlikle iç çamaşırı giyme ben hiç giymedim neredeyse çünkü giydiğimde daha kötü oluyordu. Sürekli duş al sürekli ben günde en az 2 defa duşa giriyordum. Bir de sürekli orayı kuru tutmaya çalış.
rabisskoc Elfgrn hayır aslında çoğunluk dinleniyorum otururken yastıkla oturuyorum ama bebeğimi emzirmek için iki saatte bir neredeyse 1 saat oturuyorum
cananlaren Tam Oturamıyorsanız zorlamayın hafif uzanır pozisyonda oturmanız daha iyi olur dikişleriniz için
Meri-Mel rabisskoc Annemin kiracısı doğum yaptı anneme söylediği aşırı dikişi varmış ve her lavobo sonrası saç kurutma ile kurutuyorlarmis ıslak kalmasin diye benim 17 ay oldu surekli kuru tutmaya çalıştım ara ara da batikon uyguladım ayarını iyi yapmak lazım o da kurumayi geciktiriyor
Meriskus rabisskoc aktarlardan bulabilirsin ama doğal yapan varsa köylerde falan yapanlar var oralara bakabilirsin herşeye faydası bar yara dikiş izi herşeye
Meriskus rabisskoc 1 haftaya toparlanırsın ama senin durumun farklı benim dikişlerim patlamamıştı ama acısını almıştı yarayı toparlamıştı iyi gelir inşallah tuvaletten sonra kuru tut ve öyle kantoron yağı sür
elifbarcin65 rabisskoc canım her wc sonrası kurut orayı ben kurutma mkinasyla kuruturdum mutlaka Baticon sürüyordum ve madecossol krem vermişlerdi tabi onu da muhakkak sürüyordum 10 güne dikisler düşmeye başladı iyileşti yani Sende zorlama kendini çok kuru kalirsa dikişler tutar hemen iyileşir makinayla kurutmazsan peçeteyle muhakkak küp kuru yap geçmiş olsun Rabbim şifalar versin 🌿💐
rabisskoc elifbarcin65 amin teşekkür ederim peçete ile kuruluyorum ama kurutma makinası daha mantıklı