raulunannesi bende bugün Aptamile gecicem inşallah canım. Sma kullanıyorum ama kızıma hiç yaramıyor benim kızımn yerinde kim olsa şimdi 8 9 kilo vardı yani ama smayi çok kusuyor yaramadığını düşünüyorum bakalım Aptamil inşallah yararda senin oğlun gibi tombiş olur benim kızım 😃❤️