mraslan raulunannesi Sadece anne sütü alıyorsa çoğu doktor normal buluyor. Fakat mama alıyorsa fazla buluyorlar bir de doğum kilosu da önemli 😊
Fadimenur0468 raulunannesi kac kilo dogdu canim ilk zamanlar cok almasi normal 2 kilo alabilir yani . Ama tabi anne sütu veriyorsanız.
MuhammedAmine raulunannesi doktor normal dediyse normaldir niye size fazla geliyor anlamadım . Yenidoğan ayda 1.-1.5 kilo alır
mraslan raulunannesi O zaman öyle bir durumda mama cc sini azaltmanız gerekiyor diye biliyorum ama tabi en iyisini kontrolünüzü yapan doktor bilir 😌
Fadimenur0468 raulunannesi him anladim canim ama mamada veriyormussun bebegin kilomu almiyordu neden veriyordun mama
raulunannesi Fadimenur0468 bana gorumcem diyorki doymuyor doymuyor ama sudum cok hep dolu oluyor ve tam bosaldiyor memeyi bebegim ama ne bileyim yuregime saliyorlar😣 doymuyor diye dusunub kendimi suclu hiss ediyorum o yuzden veriyorum
raulunannesi Fadimenur0468 bu ay cok az veriyorum mama 1 aylikken gunde 3 kere veriyodum simdi 1 kere
Badevehande Benim kızımda 2850 doğdu 1.ayda 4750 idi. 45 günlükken 5282 olmuştu şuan 52 günlük ne kadar bilmiyorum sadece emziriyorum. Banada şişko geliyor her yeri boğum boğum balımın🥰
Hiranur1905 raulunannesi doktor norml demiş biz az yada fazla desek napicksin cocugu diyetemi baslaticksin doktora sormuşsun norml demiş ne diye post aciyorsn burda
raulunannesi Hiranur1905 ayni aylik bebeklerinde kilisun oyrenmek istedim bizimki normalmi normal degilmi diye sen istemiyirsan yazma sana ne ya bura annelerin annelik bebek hakda bilmek istedikleri sorulari vermek icin bi proqram