Bir_tirtilannesi SweetMom__ hnnl Melekhnm Kubraaybars Bugleminannesi28 Hazal-askin tultanhanim birmelekannes TheMother plajterligi sendrom58 Kızlar 2 tane erken gebelik testi 1 tanede normal kaset test yaptım sonuç negatif silik çizgi falanda yok ama bu ay neden böyle oldu bilmiyorum emziriyorum bir yandan acaba onunda etkisi varmi adet olamamamda
Hazal-askin Bir_tirtilannesi bize de haber ver . Yanlış hatırlıyorum o zaman pardon hayırlısı neyse o olsun 🫶
Bugleminannesi28 Bir_tirtilannesi ay merak ettim yapınca haber verin bence var iki kere korunmasız ilişki ve bu kadar gecikme +pembe akınti
hnnl Bir_tirtilannesi canım bende öyle hamile kaldım 5 aylıkken kızım spiral taktırdım artı prezervatif onu da çektiriyo ona rağmen korkuyorum bisey olur mu dşye böyle şeylerin ihmale gelmez
SweetMom__ Bir_tirtilannesi hayırlısı canım benmde başıma geldi aynisi pembe lekegordum sonra hamileyim.sandim değilmiş sonra regl oldum ama bence mevsimsel ya bide yeni doğum yaptik ya onunda etkisi vardır belki
Hazal-askin Bir_tirtilannesi evet ondandır emzirirken bazen gecikme yaşayabilirsin demişti benim ebem
tultanhanim Bir_tirtilannesi hayırlısı olsun canım Ramazan da niyetlendin mi? Benimde 3 4 gün gecikmişti, normalde 5 gün sürer bu ay 1 hafta sürdü 1 haftafa pembe akıntım oldu. Mevsim geçişinede denk geldi ya ondanda olabilir.
Bir_tirtilannesi Hazal-askin ayy icim rahatladı bir yandan Rabbım olmayana nasip etsin inşallah dediğin gibidir inşallah canım
Bir_tirtilannesi tultanhanim evet canım niyetliydim ramazanda onuda düşündüm ama etki etmez herhalde dedim ama etmiş sanırım bide emzirdigim için etkiliyor galiba
TheMother Bir_tirtilannesi benim lohusalıktan sonra dönem dönem tek gün olup geçiyordu her defasında yerleşmr kanaması korkusu da yaşardım.. Regli herşey etkiliyor hava değişimi stres emzirme vs doğumdan sonra 2 sene bu tarz düzensizlikler de olabilirmiş
Bir_tirtilannesi TheMother aynen canım öyleymiş 1 nisanda adet olmam gerekirken dün oldum 😮💨 2 seferde korumasız ilişki yaşayınca acaba dedim