Bir_tirtilannesi çok doğru dediniz aslında.
Şöyle düşünüyorumda hep iki çocuğum olsun ve yaş farkları az olsun istetdim, kızım 19 aylık ve çok zor bi bebek. Çok çok zor süreçler atlattık. Erken doğdu küvezde kaldı kalp hastası olarak doğdu, ben doğumda az daha kanamadan ölüyordum yoğun bakımda kaldım daha birsürü şey…
Şimdi eşim çok istiyor ben tövbeliyim büyük konuşmak istemiyorum ama asla ikinciyi istemiyorum. Aylık iğne prezervatif ve geri çekilme ile korunuyorum.
Eğer bebeğiniz zor bir bebek değilse, eşinizden etrafınızdan azda olsa desteğiniz varsa daha iyi olur bence
Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🤍🌸