_mom20 Ali_atlasinannesi bebeklerde yeşil ve sarinin her tonu normal kabul edilir içinizi ferah tutun
boralii The_paues Kullandığınız şampuan da belki etkili olmuştur. Yeğeniminde yüzü gözü hep çapak sivilce doluydu şampuanını değiştirmişti doktor aynı şey midir bilmiyorum tabii
Ali_atlasinannesi cataasya evet ağzı akıyor ve sürekli elini ağzına götürüp emmeye kaşımaya çalışıyor