SweetMom__ İyi niyetini anlıyorum. Ama bu bebekler 2 yaşında sadece bu mamayla besleniyor olsa annesi dikkat edip gündüzden almaz mıydı ? Misafirdeyiz gündüz çıkamadık diyo, getirden söylesin. Sonuçta getir şuan yoğunluktan kapalı. Ben de 5 no kullanıyorum. Her yerde de yok. Ama aklımı kullanıyorum. Mesela gidip aptamil müşteri hizmetlerini arayıp, eczacıya sorup 4 ve 5 numaranın içerik farklarını ve 1 gün kullanılmasında sakınca olup olmadığını sorabiliyorum. Gönül rahatlığıyla 4 numaramı alıp gece bebeğimi hiiiiç canımı sıkmadan ve yana yakıla aramadan uyutabiliyorum. İnanın başıma gelen durum ve yavrucağım aç kalmadı.