Ablacım iyimisin allah askına cocukların açmış senin yerine ben üzülüyorum burda mama yoksa kalkıp bu gece zahmet olmazsa yemek hazırlar mısın ?? Aç kalmalarından iyidiir. Neden kendini sıkıntıya sokuyosun mama bitmeden alınır gerekiyosa stok yap bitti diyip burda yorma kendini ya. Sabah gider alırsın şimdi kalkıp yemek yaparsan herkes sevinicek. Cocuklar aglarken sen burda dert mi anlatıyosun hayretler icindeyim. Zaman kaybediyosun sadece yazık