mirayelif benimde öyle oldu doktora sordum oturmaya çalışıyorsa elleme engel olma kaslarini böyle kuvvetlendirecek dedi beli batar dedim bişey olmaz dedi 3 aydan beri kucağımda oturuyor yalan yok oturmadiginda çok ağlıyor kalkmak için çabalıyor kalkamayinca çığlığı basıyor oturunca ondan mutlusu yok beli acıyor olsa ağlardı herhalde diye düşünüyorum