mirayelif Benim oğlumda öyleydi ellerinden tutunca kalkıyordu bende destekliyordum ama oturtmuyordum 3,5 4 olunca kucağımda destekli oturttum şimdi 4,5 aylık etrafına yastık koyup bazen de mama sandalyesinde oturmasını sağlıyorum biraz 😍 oturmayı çok seviyor hevesliler