Deletedmom_115 ilk 2 ay ne gece ne gunduzumuz vardi 7/24 sadece aglardi piyasadaki tum damlalari denedik pek ise yaramiyor acikcasi asil
onemli olan zaman ve sabir inanin geciyor zamanla suan 4.5 aylik kolik krizleri bitti tabi huzursuz bir bebek mizmiz ama o ilk zorluklar yokkk sabredin biliyorum cok zor ama sabir gececek diyin hep biz en son nurse harveys colex surup + kaleidon bagirsak duzenleyici kullaniyorduk digerlerine gore daha iyi gelmisti