subutayinannesi Deletedmom_115 en kısa zamanda düzelir inşallah şuan 4 aylığız 3 aydan beri gaz sorunumuz yok çok zor evet ama sabır 🙏🏻😊
doga1 Deletedmom_115 bebeğim 56 günlük geçen gün acile gittik aynı sekilde gazdan dolayı hicbirsekilde susmuyor kendimi öldürmek istiyorum artık 😔
atlass1 Deletedmom_115 her gün 2,5 ml beslenne sırasında yada sonrasında 3 kere ben sabah öğlen akşam veriyordum uyku düzenine göre.bu arada kime söyleyip kullansam çok memnun kaldı
kbrctbn Saat yönünde karnına masaj yaptıktan sonra en az 5 dkka bezini açın ayaklarını kafaya doğru iyice yukarı kaldırın kulak çubuğunun ucuna bol krem sürün vücut losyonuda olur mustelanın falan popo ucunu hafifçe uyarın
Aycaall Deletedmom_115 ben kendim kimyon çayı,adaçayı anason çayı ve papatya çayı içerek bebeğimin gaz sancısını aldım ve sakinleşmesini sebep oldu çaylar hala da içiyorum bebeğim 4 aylık.. 1. Aydan beri içiyorum çok şükür kriz falan kalmadı
fifi48 Deletedmom_115 sabah öğlen akşam emzirmeden önce 4-5 damla verirseniz zaten ilk günden etkisini görürsünüz sab simplex gaz damlası. Benim oğlum da kolikti hergğn aynı saatte ağlardı bir sürü şey kullandım ama tek geçiren ilaç bu oldu
ozlemcyhn Deletedmom_115 Gaz konusuna net çözüm yok ayı gelene kadar gaz maalesef olacak benim kızımda öyleydi sab simplex kullanıyordum ama yine de baya gazlıydı Allah kolaylık versin size de biraz daha sabır.
Deletedmom_115 ozlemcyhn Allah razı olsun, bende geçeceğine çözüm olduğuna asla inanmıyorum. Kendi kendine zamanı gelince düzelir kafasındayım artık
fifi48 Deletedmom_115 ben 1,5 aylıkken başlamıştım herşeyi denedim bitek sab simplex etki etmişti. 5. Ayda bir gün kestim gaz sancısından tüm akşam ağladı oyuzden 6.ayı bitene kadar kesmedim sabah akşam 8-10 damla şeklinde verdim öğlenleri kestim sadece
ozlemcyhn Deletedmom_115 Evet o yüzden kendinizi yıpratmayın destek alın akışına bırakın bu zamanlarda geçecek
ocos13 betulpdz benim oğlumda aynıydı şükür 3 aylıkken kurtulduk gitmediğimiz hastane doktor kalmamıştı sonunda bir doktorun önerdiği aguline gaz şurubu ile çocuğumuz rahatladı düzelmeye başladı denemenizi tavsiye ederim:))
senkendinideligibiyaptinya Deletedmom_115 daha çok küçük azıcık daha dişinizi sıkın tamamen geçmese de toparlayacak sıcak su torbası üzerine yüzüstü yatırabilirsiniz kendi kontrolünüzde aşırı rahatlatır bebişi su çok sıcak olmasın ve torbanın havasını iyice alın açılmasın