barbiee_ valla benim bebeğim 3,5 yaşında hala ataklarımız hala sendromluyuz hiç geçmiyor içinizi karartmak istemem ama yok 1 yaş atağı yok 2 yaş sendromu yok 3 yaş sendromu derken ne zaman bitecek bende bekliyorum sabırsızlıkla gerçekten annelik kutsal bir değer sağlıklı olsunlar da naplım biz katlanıyoruz bir şekilde