barbiee_ Kızlar 9 aylık bebekleriniz ne durumda yemesi uykusu😑 bizimkisi asla uyumuyooor asla ağla zırlaaa
MadamMommy barbiee_ Yemeye yiyor da uyumamak için direniyor,akşam uykusuna 8 de başlıyoruz tamamen uyudu demem 11-12 yi buluyor.Merak,keşfetme isteği uyumalarina engel oluyor sanırım.Bu da geçer bakalım diye beklemedeyim 😊
denizz_1222 barbiee_ benim 9 aylik kizim var 7.800 gram Yemek yemiyor 🤦♀️ anne sutu iciyor biberon falan asla icmiyor guldurup agzina sIkiyorum biskvu falan kasiklada veriyorum 2-3 kasiktan fazla almiyor🥺 2 disi var kan tahlili yaptirdim herseyi iyi cikti doktoru multivitamin yazdi 1 aydir iciyor ama yine yemiyor yemek sizdede varmi boyle durum ne yapabilirim hergun baska baska tarifler yapiyorum ama yemiyor 🥺 gunuzleride uyumuyor asla sut icerken uyukluyor kucagimdan koyunca uyaniyor yanina yatinca bile uyaniyor aksam 11 de yatiyor sabah 11 kadar uyuyor gece 1 kez uyuyarak emiyor
-Kuzika- 10 qylik olduk hala bitmedi atak midir ne menem birşeyse illallah ettim. Surekli kucak jstiyor uyumak istemiyor sürekli mızmız,agliyor
-Kuzika- barbiee_ valla şu 1 hafta icimden geçti resmen. Geçecek diye diye kendimi teselli etmeye çalışıyorum ama vallahi bezdim ya
MadamMommy barbiee_ Aylarca doğru düzgün uyumamış biri olarak artık tadını çıkar bebekliginin diyorum kendime uyumazsa kaldırıp oynatiyorum güldürüyorum 🤷♀️yoksa insan tükeniyor uyutmaya çalışmaktan.Nasilsa geçecek bu günler canım kalk dicez kalkmayacaklar, tadını çıkar 🌺
barbiee_ MadamMommy çok haklısın geri gelmeyecek bu günler. Fazla kasmamak gerek🩷 inan bende 9 aydır kesintisiz sadece 4 saat falan uyuduğumu bilirim genelde saat başı kalkıyoruz yavrucumla🤨
MadamMommy barbiee_ wuuuu 4 saat uyusam şok olurum o derece😂mesela tam yattım geri uyandi olsun sarıldım şu an sabahlar olmasın😊