Slmm2006 mavibahar1 hangi beden aldınız? Ben de askılı latex vardı ama rahat edemedim hiç kısa latex alacağım. Bedene karar veremedim ama. Askılı da M giyiyorum ama kısa latex de olur mu bilmiyorum. Ölçü tablosuna göre bir santim fazlayla l görünüyor kısa model de. Ama M alsam diyorum
mavibahar1 Slmm2006 kısa değil normal lateks alın ki alt göbeğinizi de kapatsın. Ben m almıştım. Hamile kaldığımda 55 kiloydum 11 kilo aldım. Doğurduktan snr tartıldığımda 60 kilo idim. M biraz sıkmıştı ama amaç o zaten 😊
Slmm2006 mavibahar1 tamamdır teşekkürler boyum 1.56 malesef. Kısa uygun olur diyorlar. 4 cm varmış aralarında. Diğer çok göğsümü yukarı kaldırıyor çenemde geziyorum resmen 😃
Zuzumam Cnrars kesinlilkle yarıyor. Ben taktım çok hırs yaptım ama . Doğumdan 3 gün sonra taktım bazı geceler korseyle uyudum . Alıştım kafamada koymuştum rahatsızlığı batmıyordu🤣 2 aylık doğum yapmama rağmen herkes şoktu dümdüz göbeğim vardı. Eskiden biraz göbekliydim doğum sonrası daha düzdü. Spor yok diyet vardı. Şeker tüketmedim
mavibahar1 Slmm2006 alt kısımda daha çok korse kalsın alt karın da önemli sonuçta. 🤷🏻♀️ Ben özellikle kısa almadım. İç çamaşırımın üstünde kalıyordu bazen tuvalete gittiğimde kancaları açmak zorunda kalıyordum.
Zuzumam Cnrars amin canım ben yaptım oldu. İşe yaramıyor diyene kulak asma. Ayrıca ben doğumdan önce göbekliydim kiloyka alakasız bir göbekti 55 kiloda bile vardı o göbek. Korsem deriydi likrası çok güzel. Önden komçeli . Tayt gibi olanlar çok yorucu. Yüksek kilotlular alttan çekiyor. En güzeli beli boydan saranlar. Ayrıca uzun süreli takmada tok tutuyor sanırım mideyi baskıladığı için . İlk günler zor ama alıştırman lazım kendini
Slmm2006 mavibahar1 kalır herhalde. Uzun 30 cm kısa 26 cm miş. Ben göğsü kaldırmasın diye kısa istiyorum. Uzunda altı da kapatıyordu göğsü de kaldırıyordu. Ben göğsü kaldırmasın diye kısa olsa dedim. Aşağıyı katacağım yine
Slmm2006 mavibahar1 benim boyum 1.56. Sizin kaçtı acaba. Uzun latex de göğsü kaldırma oluyor mu. Askılı model çok kaldırıyor. Ondan kısa mı uzun mu karar veremedim
Eneshtc 1prensesannesi__ Ben yılbaşından önce aldım 270 TL falandı şuan bilmiyorum 😊ama kesinlikle hak ediyo size boyunuzu kilonuzu soruyorlar ona göre beden öneriyorlar ben memnunum
mavibahar1 Slmm2006 benim boyum 1,66. Ama önemli olan aslında göğüs altından aşağıya kadar olan bölüm. Yani vücut uzunluğunuz. Yani bacaklarınız uzun olup karın bölgeniz kısa ya da bacaklarınız kısa, karın bölgeniz uzun olabilir.
Cnrars Zuzumam ama bebeği sadece emziriyorum ben. Sütümun de etkilenmemesi gerek . Siz emzirirken mi diyet yaptınız
Zuzumam Cnrars canım diyet yaptım ama süt kalitesi olacak şeyler yedim. Bebeğim ilk 3 ay neredeyse aylık 1.300 kilo alıyordu. Bol su içtim etimi sebzemi güzel yedim mesela.Süt ürünleri tületmedim ekmek şeker yok. Çok detay var kendi içinde ama kısaca böyle
Cnrars Zuzumam himm pilavı bile ekmekle yiyorum ben maalesef 😄 o yüzden evet öncelikle üç gündür ekmeği kestim bol sebze meyve ağırlıklı besleniyorum . Tabi spor ile destekliyorum . Benim vermem gereken kilo 4-5 kilo çok değil . Umarım çabucak veririm . Çok teşekkür ediyorum cevaplarınız için 💮❤️ 🍀
Cnrars mavibahar1 ya vermem gereken sadece 4-5 kg olduğu için ona gerek duymadım . Kendi başıma azcik ekmekten kısıp spor ile desteklesem veririm diye düşündüm açıkçası . Bakalım verecek miyim 😄(ekmeği tamamen kestim azcik kismadim tabi )