mavibahar1 esmanr Kancalı bir korse kullanmanız gerekiyor. Diğerleri işe yaramıyor. Yamuna korse kullandım ben. Çokta memnunum.
Elifffko Cnrars diyet hiç yapmadım emzirirken gitti hepsı. Kaçıncı aydasınız bılmıyorum ama gidiyo zamanla
Eneshtc esmanr Yani karnıma sardığım şalın yok😄 korse de herhangi Bi markanın olabilir ama taytım👌🏻😍 bestlife korse den aldım instgramdan bayılarak kullanıyorum giydiğiniz anda sarıp sarmalıyo sımsıkı tutuyo muhteşem bişey 😍😍😍
Eneshtc barbi7 evet doktorum bana kırkım çıktıktan sonra kontrole gittiğimde kullanabilirsin artık dedi kontrolden sonra herşey yolunda olduğu için
Eneshtc nisasevgili kaç aylık oldunuz bilmiyorum ama hâlâ geç değil giyince dümdüz yapıyo karnı ve sürekli kullanımda kalıcı sıkılık sağlıyor korse taytım herkese tavsiye ediyorum sürekli 👌🏻👌🏻
Eneshtc Deletedmom_119 instgramdan aldım bestlife korse hesabın adı tayt gerçekten 👌🏻 giydiğim anda toparlıyor dümdüz yapıyor karnımı ve sürekli kullanımda kalıcı sıkılık sağlıyor
Eneshtc tontonanne kırkım çıktıktan sonra doktorum korse tayt kullan dedi bende önceden almıştım zaten😍instgramdan aldım hesabın adı bestlife korse giydiğim anda dümdüz yapıyo ve sürekli kullanımda kalıcı sıkılık sağlıyor 👌🏻👌🏻
Eneshtc 1prensesannesi__ bestlife korse var instagramda ordan aldım ben giydiğim anda karnım dümdüz oluyor ve sürekli kullanımda kalıcı sıkılık sağlıyor 👌🏻 herkese tavsiye ediyorum
askdolu1anne esmanr `` ben doğumdan 11 gün sonra kullanmaya başladım e bebekte satılan cırt cirtli olan korselerden su an 2 ay oldu doğum yapalı sezeryan olmuştum hala 4 -5 aylık hamile gibiyim 🫤😒
askdolu1anne Deletedmom_119 bence bir işe yaramadı göbeğim hala duruyor doğum yapalı 2 ay oldu 5 aylık hamile gibiyim gitmedi göbek