Pamukbaby nakiti döviz ya da altına çevirin erimesin ben de oğlumun doğduğundan beri biriktiriyorum seneye anaokuluna başlayacak anaokulu 200 bin olunca onu bile karşılamadılar gerçi 😂 allah güç versin de onu harcamayalım ama çocuk yetiştirmek çok masraflı