Nurbost ben tadına bayıldım ya acaba sizinki dış paketi açık filan mıydu nasıldı yani açık kalıp dökülme filan olduysa ya da güneşte kalma olayı belki tadı bozulmuş olabilir veya tarihe baktınız mı ben denemek için aldım beğendim sonra 4 tane daha aldım misafirlerim de bayıldı şerbetine ama senin bildiğin güzel bir yer varsa ordan da alabilirim 💐💐💐