Btlml merhaba bende weefod marka aldım benim ilk alışım 2.si 1 TL. Koruyucu bulunduğu yazıyor içinde bir de gerçekten hiç kullanmadım bana çok şekerli geldi tadı. Bu karadut özü tadı genel olarak mı böyle yoksa içinde şeker bulunma ihtimali var mı? 100 gr da 42 gr şeker bulunduğu yazıyor içindekiler de. Weefod a sorduğum da kendi doğal meyvenin şekeri dediler de. Kızıma vermekte kararsız kaldım yoksa tadı çok güzel ben tüketiyorum