beyzmi19 Kızıma bir haftadır süt alerjisi diyeyi uyguluyorum ama kakası hala mukuslu devam ediyor normal mi acaba bu durumu yaşayan oldu mu? Sizler bu konuda nasıl ilerlediniz?
gncglozclk beyzmi19 bizim 1 aydır oyle doktor onemsemedi sadece mukus oldu ıcın baska belirtısı yoktu kılo alımı da ıyı diye bısey demiyor sizde ne belirtisi vardı 🥹
ece54 beyzmi19 mukus bir hafta içinde çok azalmıştı. Ben daha sonra fındık badem ve tahinden de olduğunu fark edip onları da kestim. Her gün yediklerimi ve kaka gaz durumunu yazıyorum. O zaman fark etmesi kolay oluyor.
gncglozclk beyzmi19 bizimde oyle ne zaman duzelcek bılmıyorum diyette yapmıyorum doktor bısey demiyor mukus olunca sadece 🥹
gmz1991 beyzmi19 süt alerjisi olduğunu nasıl anladiniz Test mi yapıldı? Benim bebeğimde 5aylık anne sütüyle besleniyo bikac gündür kakasi mukuslu ve minik kan var? Bende süt alerjisinden şüpheleniyorum
gncglozclk gmz1991 kan varsa yüksek ihtimalle alerjisi vardır mukus tek basına ıfade etmiyor bızım de 1 aydır mukuslu kakamız doktor mukus tek basına ifade etmiyor normal karsıladı ek gıdaya da az kalmıs sıze alerji testi yaparsanız da sonuc alırsınız ek gıda da sonuc alırsınız 🥹
Alinapoyraz gmz1991 Merhaba kaka’da kan olunca kesin teshis konuluyor inek sütü alerjisi, bende şuan hic bişey yiyemiyorum keşke sadece süt ürünleri olsa doktor kırmızı et, tavuk, balık, yumurta ve meyve de yasakladı sadece sebzelerden gidiyorum bir haftadır😢
VahsiKelebek_ Benim bebeğimde kan yok ama ara ara mukuslu kaka yapıyor ve köpük şeklinde kakası. Gazdan ve inek sütü alerjisinden şüpheleniyorum. Ama kan veya başka bir belirti olmadığı için olmayadabilir bilmiyorum. Çok sancılı ve huzursuz ne yapacağım bilmiyorum sürekli emmek istiyor
gncglozclk VahsiKelebek_ bizde de mukus 1 aydır var ama sakın diger belirtileride yok doktor normal diyor bıde hırıltımız var gercı oda dogdundan beridir var 3 ay oldu gecmedi hala 😔
incik VahsiKelebek_ köpüklü kaka da genelde laktoz intoleransından olabiliyor benim bebeğim de de vardı alerji kaynaklı değil , relaktaz enzim vermişti doktor 1 hafta da köpüklüküğü gitmişti
beyzmi19 VahsiKelebek_ çok sancılı ve sürekli kusuyorsa alerji olabilir bence bi kaka testi yapılmalı
mnkanne1 beyzmi19 doktor bana sütten yemediğin besinler 15 günden sonra temizlenir yani belirtilerin geçmesi 15 günü geçer demişti dediği gibi de olmuştu
VahsiKelebek_ gncglozclk Allah yardımcınız olsun. Bizde de ara ara mukus var ve hapşırık öksürük var. Onun dışında kan vesaire yok. Fakat benim bebeğim hiç uyumuyor gazdan mı neyden bir türlü çözemedim sürekli ağlıyor memede kalmak istiyor. Umarım kolik değildir…
gncglozclk VahsiKelebek_ amin kuzum 🥹🤲 kac aylık bebıs 💕 bız nurse harvey’s gaz surubu kullaniyoruz baya ıyı geldi 3 ayımıza gırdık 1 haftalık kadar kaldı ondan sonra kesicem eskisi kadar kalmadı gaz o cok ıyı geldi gunde 3 sefer verıyordum 1 e dusurduk Bayadır kendı cıkarıyor artık ıns rahatız olmaz bırakınca olursa tekrar kullanırım siz ne kullanıyorsunuz kolik bebek de cok zor yegenım kolıktı Rabbim sizinde yardımcınız olsun 😔 alerjisi varsa ondan da yapabilir doktorlar kan ve egzama olmadan pek ciddiye almıyolar canım sen bence bı test yaptır cok okudum kan olmadan kolik gıbı aglayıp alerjisi cıkan burda ıns cıkmaz 🤲
VahsiKelebek_ gncglozclk bebeğim daha 1 aylık sadece köpük kakası var bir de çok ıkınıyor Bu da gazdan olduğunu düşünüyorum arada bir de mukuslu kaka yapıyor. Umarım kolik değildir gerçekten çok yoruldum sürekli emmek istiyor gece saat 1′e kadar uyumuyor uyuduğunda da üç dört saat beşiğinde uyuyor sonra gelip yanımda uyuyor yani başka türlü uyumuyor sürekli ıkınıyor. Gün içinde hele hiç uyumuyoruz şu an bile hala emziriyorum gerçekten çok yoruldum tüm Hayati fonksiyonlarım Durmuş durumda. Doktora götüreceğim umarım kolik değildir alerjisi de yoktur ama illaki bir şey var bu kadar olmaz gerçekten çok yorulmuş durumdayım umarım geçer.Bu bir atak dönemidir sadece umarım.
gncglozclk VahsiKelebek_ ins kolik degıldır kolik cok zor alerji cok zor 😢 benım kızım sakin ama beni emmiyor 3 aydır sagıyorum mamada kullanmıyoruz alerji cıkar diye cok korkuyorum naparım dıye sagmak da beni cok yoruyor aksama kadar oturdum yok duzenli sagım yapmazsam kesilir gunde 6 7 kere sagıyorum sagmasam da ayrı sıkıntı mastıt oluyorum 😔 kızım sakın Allah var benı yormuyor ama sagmak cok zor yetısemıyorum bende hıcbırseye hele dısarı bı yere gıttım mı cok zor ya her gun deniyorum bı umut emer mı diyede yok 😢😢😢 sımdılık koydum da duruyor kucak duskunu degıl Allahtan yarın bır gun huy degıstı mı napcam bılmıyorum biran once ek gıdaya baslamak istiyorum belki rahatlarım diye dusunuyorum ıns 🥹🤲 bende pazartesi gıdıcem bi tekrar sorcam mukuslu ve sulu yapıyor nr diycek bakalım
minikuzum67 VahsiKelebek_ çok geçmiş olsun şuan tamamen beni anlattiniz .benim bebeğimin de çoklu besin alerjisi var malesef aylardır uyku nedir bilmedi gündüz hep kucağımdaydi en fazla uykusu 15dkydi .gece saat başı uyanır sürekli kıvrım kıvrım kivranirdi karın ağrısından 😔 köpüklü kaka mı dersin mukuslu, kanlı kaka mı😔 geçmeyen pişik de cabası…aynı zamanda kolik bir bebekti . Çok çektik yavrumla .ama çok şükür şikayetleriniz azaldı 7.bucuk aydır diyetteyim ..bebeğimn uykuları düzene girdi .demem o ki hiç üzülmeyin, sabredin .tüm bu sıkıntılar geçecek ve siz kendinize gururla bakacaksınız
Bet05 emiyor derken kusuyor mu Emince yoksa hiç mi emmıyır , Ben de silikon ucuyla emziriyorum ama genelde kusuyor sap verdiğim zaman kusmuyor emzirme tekniğimde mi sıkıntı var diye defalarca doktora gittim sıkıntı yok ama emerken kusuyor onun dışında sorun yok