Snykz Serene aaa anladım teşekkür ederim bnmki çektiriyor da damlayı damlattırmıyor 😁sağ sol kafa bi durmuyor
DilaraEmrah Serene acaba sterimarın hangisini kullanıyorsunuz? Şimdi baktım bir kaç çeşiti var o yüzden soruyorum
T-24 Mummyy sterimar kullanıyorum 1 yaşındaki oğlum için 3 aylıktan büyük bebekler kullanabilir rahatlıkla
DilaraEmrah Serene peki yenidoğanlara kullanılır mı acaba? Ne zamandan kullanmaya başlamalıyız? Birde kullanımı anlatırmısınız rica etsem, sadece bir tane fıs mı yapıyoruz
eslem17 Mummyy bebeğimin burnunda tıkanıklık olduğu zaman ilk serum fızyolojikle açıyorum. Daha sonra OTRİBEBEyle temizliyorum daha iyi oluyor. Otribebeyi tavsiye ederim pratik kullanışlı.
Serene DilaraEmrah Evet kullanılıyor.Ama ben ilk aylarda kullanmamıştım,otribebe monodoz kullanıp aspiratörle çekiyorduk.bebeğimiz çekilmesinden hoşlanmamaya başlayınca doktorumuz sterimar’ı önerdi ona geçtik.Gün içinde aralarında en az yarım saat olacak şekilde her deliğe tek fıs olarak kullanabilirsiniz demişti.ama ben yine de çok sıkmadım. Günde 5-6 kere kullanmak yetti.
DilaraEmrah Serene günde 5-6 kere kullanımı burnu çok tıkalıysa heralde dimi? Bir şey yoksa sıkmasak da olur? Ya da her gün bir kere yinede sıksak mı? Temizlik açısından
FerideDeniz Mummyy sterimar kullandık oğlum için. Hatta bitti, ikinci şişeyi de kullandık. Çok memnun kaldım ben. Ama otribebeyi bilmiyorum. Onun okyanus suyunu değil de aspiratörünü kullanmıştım, çok güçlü çekiyordu, güzeldi.
Potok Serene merhaba sterimarı kaç fıs sıkıyorsunuz acmıyor sanki bizimkini dünden beri deniyorum tek fıs sıkıyorum
DilaraEmrah Potok ben bir saniyelik fıs basıyorum her deliğe yani basıp direk bırakmıyorum.Sonra hemen kaldırıyorum bazen apşırmasını sağlıyorum ve sonra aspiratörle çekiyorum. Ve sadece tıkanıklığı olunca burnunda sümükler farkedince yapıyorum yada nefes alıp verişinde hıpırtılı sesler olunca
Buglemm3434 Mummyy ben kullanıyorum çokta memnumum. Hem. Deniz suyunu hemde asptratorunu kullaniyorum