Noname21 bussraan e bebekte her türlü ürün var biberon dediğiniz şeyin numaraları var emzik yine öyle Emzirme destek şeyleri eczanelerde satılıyor
bussraan Cilekbiskuvi tamamen emme refleksi için emzik deniyorlar da her duruma hazırlı olmak lazım tabi emziği de bebek seçiyor yine gerçi..
Cilekbiskuvi bussraan Benden yogun bakimda kullanmak icin bebege emzik istemislerdi. Aventin emzigini kullanmıştı bebegim. Normalde yogun bakim sonrasina emzik kullanmadım. Sunu oneririm vs diyemiyorum emzik ile ilgili. Sadece biberon vs mumkun oldugunca uzak durmak gerekiyor meme reddi açısından.
bussraan Cilekbiskuvi aventi önermiş herkes ben prematüre olunca tutamaz gibi düşünmüştüm sorun yaşamadınız siz o zaman? Aslında içim rahatladı
sek_kahve bussraan ben prematüreler için biberon ucu aldım aşırı yavaş akışlıydı istediğim verimi alamadım. 0-3 ay için uygun olan biberon başlığı ve emziklerle devam ettik
bussraan sek_kahve o kadar pimpiriklenmeye gerek yok o zaman genel olarak böyle kullanılmış çünkü,rahatladım da biraz
Cilekbiskuvi bussraan Yok skinti yasamadim gelince de denedim hatta versem tutacaktı. Sadece sonrasina biraktirmak zor olur mu dye dusunerek vermemiştim. Aventi öneriyor cogu kullanan tanıdığım.
3kedili2bebekli bussraan premature kullanmadim önce kasik biberon sonra lansinoh ve Chicco biberon, avent emzik aldım premature ye çok ihtiyacınız olmuyor prematureden çıkıp doğum haftasına gelene kadar kaşık biberon kullanın emzik vermeyin zaten
bussraan 3kedili2bebekli daha o aşamaya gelemedik tabi de…diğer ailelerden hep istenmiş emzik denetiyorlar emme refleksi için. Sizin öyle olmadı mı?
3kedili2bebekli bussraan benim oğlumu devlet hastanesi almıştı bir kan değerinden şüphelenip evet orda istemişlerdi ama ozeldeki kızım için yads oğlumun ozelde ksldgi 25 günde istemediler devlette bir emzik belirtmedi ama tabi ozeldeki doktoruma daha çok güvendiğim için bende 40 hafta olana kadar vermedim