bussraan Bütün bebek sorularım tüm bu başlıklar altında yok olup gidiyor. Bu da arada kaynarsa sileceğim uygulamayı gerçekten. Prematüre anneleri lütfen bebişleriniz için hangi ürünleri nerelerden bulup alabildiniz? Özellikle emzik biberon gibi ihtiyaçları??
aslanimiz bussraan normal emzik biberon aldım yani prematüre bebekler için emzik biberon mu varmış ilk kez sizden duyuyorum
sokaklahmacunuu Zeynepefem Babygirll bence kaba konusmussunuz biraz isyani hakli ve yeni bir anne bilgisiz olabilir neden boyle cevap verdiniz ben uzuldum okuyunca
bussraan aslanimiz ben de hastanedeki annelerden duydum ama soramamıştım. Normal emziklerde sorun yaşamadınız o zaman?
Babygirll sokaklahmacunuu bilmediğim için mi kaba oluyorum silersen sil kardeşim bilmediğim bir konuya yorum yapmam sizde anlamadığınız muhatap olmadığınız şeylere yprum yapmayın
Deletedmom_111 bussraan philips avent emziği aldım. Biberonda normal wee biberonuydu canım. Ama uzun süre biberonu kullanmadım zaten emdiği için. 7. Ayda meme reddi yaşadık bıraktı, o zaman aptamil mama içirmek için biberona geçmiştim.
balbebekannesi913_ bussraan nerden bulucaz ebebek eczane online falan premature bebekler icin ozel almadk emzigni biberonu normal yenidogan aldm hepsini bir sorunda yaşmadm
tubiiik_ bussraan emzik bunu aldım prematüre biberonu almadım toommi tippe nın biberonunu kulandım emzigi 1 ay kullandıktan sonra ioio tomme tippe avent emzigi kullandım hepsini tuttu
merve171214 bussraan prematüre annesi değilim anne arkadaşımın bebeği prematüreydi emzik ve biberon avent kullanıyordu
nebutantana30 bussraan kivinin süt sağma makinesinin içindeki biberonu kullandım bi ara sütümü sağıp verdiğim zamanlar sonra emmeye başlayınca bıraktım ama biberon olarak tommee tippee aldım ama hiç kullanmadım emzikde bu marka aldım hiçbir markayı tutmadı en son bu markayı tuttu şuan 11 aylık biberon kullanmıyoruz sadece suluk ve emzik kullanıyoruz başka merak ettiğiniz varsa cevaplayabilirim
Cilekbiskuvi bussraan Bebeklerim prematureydi. Ilk gun avent ve lansinoh denedm fakat tutmadilar. Hastanede yogun bakimda minik bir biberon ile verdiklerini gormustum o tarz gidip aldim onla icti. Daha sonrasina normal biberona gecis yaptım. Ama tavsiyem biberon vermemeniz meme reddi yasamamaniz acisindan. Siringa veya kasik biberon ile mama yedirmenizi öneririm.
bussraan Cilekbiskuvi tamamen emme refleksi için emzik deniyorlar da her duruma hazırlı olmak lazım tabi emziği de bebek seçiyor yine gerçi..
dikkatbebekvar bussraan Happy kaynana diye ayrı bi uygulama açılsın bence en azından burada bebeklerle ilgili konular kaynamaz, bilgim yok sorunuzla alakalı ama çoğu sorular gerçekten kaynayıp gidiyor