yoncaburak benim bebeğimde öyle 4.5aylık tükenmiş durumdayım hiç susmuyor sürekli ağlıyor mukuslu gürültülü kaka var sadece bir de ağlama huzursuzluk gitmediğimiz doktor baktırmadıgım yeri kalmadı bir türlü rahatlayamadık,doktor kilosu iyi olduğu için mama da yazmıyor anne sütü alıyor sadece ama benim yemek yiyecek yapacak vaktim dahi yok sürekli kucağımda probiyotik relactaz reflü şurubu hepsini kullanıyorum diyette yapıyorum düzelmiyor bir türlü sizinde böyle miydi bebeğiniz acaba