gncglozclk benim kızımda 4 aylık. Hem laktoz intöleransı hem süt alerjisi var. Aşırı huzursuzluk, gürültülü kaka, baya sulu kaka, kötü kokulu kaka, karında gürültüler guruldamalar ve ağlama gaz sancıları götürmediğim doktor kalmadı 8 doktor gezdim en son alerji doktoru rlectaZ damla verdi bıçak gibi problemi çözüldü. Çocuk ne emiyordu ne de doğru düzgün durabiliyordu. Emerken gazdan kendini geriye atıyordu sürekli. Şimdi düzeldi ayrıca süt ve ürünleri olabildiğince az tüketmeye çalışıyorum çok şükür çok daha iyi çocuğum. Normal pediyatri doktorları bilmiyor alerji ya da gastro doktoruna gitmeniz lazım. Testte yapılmıyor daha küçük oldukları için. Bu arada biogaia sab simplex kullandım nurse harveys falan parama yazık olmuş hiçbir işe yaramıyorlardı. Gazın sebebi var onu bulup çözmek lazım.