saripapatyam2 Minbar valla ben dondurma ve çikolata yiyerek kilo almıştım aşırı bi dondurma düşkünlüğüm oldu bi ara🤣şimdide zayıflamama çalışıyorum 😬ama zorla yiyerek kilo alamazsınız ne yerseniz yiyin