onefinemom ben de 3 aylığa kadar hem emzirdim hemde mama verdim bende doğduğu ilk günden beri Mama verenlerdenim
3.5 aylıkken enfeksiyon sebebiyle hastanede kaldık ve stresle sütüm yetmemeye başladı ve çok az geliyor 30 cc. Bile çıkmıyor Şuan 4 ay 25 günlüğüz mamayla besliyorum 4 saate bir 180 ama gece uykumuz olduğu için saat 11 den sonra olmuyor
Ve Şuan ki bebeklerden çok şükür bir eksiği yok bende emzirmek isterdim ama gelmiyor
Emzirebildiğibiz kadar emzirin gelmeyince de stres olmayın siz stres oldukça bebekte huzursuz oluyor
Benim çevrem benden daha çok taktı ama ben bebeğimi süt gelsin diye aç bırakamazdım sizde bu güzel zamanların keyfini çıkarın 😊