kutsal6363 ben ilk 20 gün silikonla emzirdim, önce EDS ile mama vermeye çalışıyordum ama sezaryen sonrası sırt ağrısı uzun emzirme derken zor oldu biberona geçtim. Biberon bayağı yavaş akışlı. Ret yapmadı bizde şu ana kadar. EDS deneyebilirsiniz isterseniz hem memede doyar böylelikle hem ret sorunu olmaz. Emdikçe de zaten süt gelir. Ağlasa da siz yine de mutlaka vermeyi deneyin. Meme reddinden ziyade daha çene kasları tam gelişmediği için tutmakta zorlanıyordur. Farklı şekillerde emzirin. Mesela normal kucağa alıp emzirmek yerine bir elinizle başını tutup memenize bastırabilirsiniz. Emzirme danışmanımla görüştüğümde 20. Günün sonunda öyle emzirtti ve bir daha silikon hiç kullanmadım. İyice alışınca da normal kucak pozisyonuna geçtik. Aslında imkan varsa doğum yaptığınız hastanedeki emzirme hemşireniz ile görüşebilirsiniz, o size güzelce gösterir 🥺
Çok uzun yazdım ama sütünüz az değildir yetiyordur eminim zaten mide kapasiteleri minicik oluyor ilk zamanlar. Bol bol su için , ne kadar su o kadar süt. Emdikçe de çoğalıyor zaten