iremsu012 inşallah diş çıkarıyordur çünkü biz ağız içi viral enfeksiyon geçiriyormuşuz ve çok geç fark ettik ilaçları kullandık bitti ama hala mama dışında birşey yemiyor ağzını gösteriyor yada ağlıyor kontrole de götürdüm psikolojik artık dedi ama bende sabır kalmadı tükendim onun zayıflaması herşeyi yerken ağzına bir lokma sokmaması beni sinirlendiriyor