Arkadaşlar lütfen biriniz geçici olduğunu yada atlattığını söylesin oğlum tam 2.5 yaşında arka azılar geliyor iki üç asla birşey yemedi hastanelik olduk serumdan sonra da tamamen mamaya döndü asla başka bir şey ağzına sürmüyor acısı yok ağrısı yok huzursuzluğu yok hepsi geçti ama yemek yemiyor ne yapsam da kandırıp bir lokma yediremiyorum ve kabaran damak da sönmüş zaten onu da asla anlamadım tüm damaklar kızarıktı sorunca azıları gösteriyordu acıyor diye