ahmethamza takviye gıda aldırıyor trendyoşdam yorumlarını okudum çoğu kişi de etki etmemiş kaldı ki takviye gıdaya 500 tl vereceksem ondan niye danışmanlık alıyorum ? Birde o tablo ne işe yarıyor diye sordum cevap bile veremedi doğru düzgün laf olsun diye emzirme dk yazıyoruz ee diyorum işe yaramıyor yapacak bir şey yok diyor böyle danışmanlık mı olur ??? Örnek veriyorum ikimizde diyetisyene gidiyoruz aynı listeyi veriyor sende yarıyor bende yaramıyor bana başka vermesi gerekmez mi ? İncir , beyaz dut ye sonra kayısı kaynat dut kaynat vsvs şekeri yükseliyor insanın . Başka danışmanlık alan kişilere sordum onlarda daha farklı yol izleniyormuş. Valla Canan hanım koca bir sıfır 2 çay tarifi ile danışmanlık veriyor o kdr 🤷🏼♀️ size ekstradan bir şey yaptıysa söyleyin bilelim