ebruz
4 ay 20 günlük oğlum 2. ayından beri uykusu düzenli çok şükür
Gündüzleri sesten yararlaniyorum elektrikli süpürge sesini seviyor ve hemen uykuya geçiyor
Maksimum 2 -2,5 saat uyanık kalmalı
Emzirip altını değiştiriyorum bu süreçte ses açık
Biraz penceren bakıp perdeleri çekiyorum
Ortamın karanlık - Loş olması önemli
Park beşik kullanıyoruz asla sallamadik
Zaten sallamazsak çocuk öyle biseyin varlığını bilmiyorlar biz öğretiyoruz ve bir süre sonra oda yeterli gelmicek
Besige yatırıyorum sesin volumunu düşürüyorum emzik ağıza uyku arkadaşımız örgü tavşan onu kollarının arasına koyuyorum maksimum 10 dakika içinde tam dalmış oluyo
O zaman sesi de kapatıyorum
Gündüz bu şekilde birbirini takip ediyor uykular
Gece uykusuna erken yatmasını istiyorsanız 6 dan sonra uyutmayin 9,30- 10 gibi gece uykusuna geçiş başliyor
Gaz sancilari varken her gece banyoya alıştık
O yüzden 9,30 da banyo hazırlıgi ,banyo ,emzirme ve beşiğine koyma olarak ilerliyorum ve uyumuş oluyo
Bir 5 te birde 8 de kalkıyor emmek için sonrası zaten gündüz düzeni
Ben böyle oluşturdum
Uyku düzeni aslında bizim elimizde
Aynı adımları uyguladığımız sürece 1-2 gün direnirler sonra öğrenirler
Umarım faydam dokunur birilerine