diapmelka +1 😂 bizde bugun 4 aylik olduk. Bende hep karisik sekillerde uyuttum. Uykusu varsa her turlu uyuyor😁 Bazen anakucaginda salliyorum bazen kucagimda ayakta pışpış, bazen oturarak, bazen ayakta sallayarak bazen de sadece yanina yatiyorum pışpış diyerek uyutuyorum. Keyfi o an nasil isterse😂