terliklerimlegeldim oglumunannesiyim_- Enfeksiyon kapmışsınız sizde,o dikişler tekrar açılmaz yalnız.😅😅 korkmayın bir gösterin doktora, hala devam ediyorsa antibiyotik başlar muhtemelen.
oglumunannesiyim_- terliklerimlegeldim yok yok iyiyim çok şükür ki koku da akıntı da bitti artık ağrisi bile azaldı dimişlerimin çok yorulunca hafif bir ağırlık hissederim o kadar
Momyofthesun Prensesimmmasele eğer damar patladıysa deri altına kan akmıştır. Ağrısının olması da çok normal daha yeni olmuş ama farklı bir doktora daha gitse emin olsa enfeksiyon kapmışsa tekrar ameliyat olmak zorunda kalır sonra ay çok korkunç görünüyo 😞
Fasulye12 Prensesimmmasele ah çok geçmiş olsun, Allah biliyor bugün aklıma geldiniz , nasıl oldu diye. Şimdi ameliyatta mı?
Fasulye12 Prensesimmmasele tekrar mı açtılar kesiyi? Yoksa kapalı ameliyat gibi küçük bir delik mi açtılar?