Momyofthesun Prensesimmmasele eğer damar patladıysa deri altına kan akmıştır. Ağrısının olması da çok normal daha yeni olmuş ama farklı bir doktora daha gitse emin olsa enfeksiyon kapmışsa tekrar ameliyat olmak zorunda kalır sonra ay çok korkunç görünüyo 😞
terliklerimlegeldim Prensesimmmasele Ben anlamadım, teyzeniz dün doğum mu yaptı sezeryan ile ve sonrasında böyle oldu?
Prensesimmmasele terliklerimlegeldim dün doğum yaptı ve urda vardı onuda aldılar bugun taburcu oldu doktor damarın patladığını söyledi bu şekilde
terliklerimlegeldim Prensesimmmasele Burda size kimse yardımcı olamaz, iki işlem birden yapıldığı için farklı bir şey söz konusu olabilir. Sağlıkçıyım sizi korkutmak istemiyorum ama bir an önce bir doktora gidin.
Prensesimmmasele tantuniayrangerisiyalan damar patladığıniçin böyle olmuş diyor doktor ve bir müdehale yok çok agrısı var
oglumunannesiyim_- terliklerimlegeldim bende bir ay önce sezeryan oldum dikişlerimde şişlik kizariklkk olmadı ama bı yerinden sarımsı akıntı geldi kokuluydu şimdi her gece pansuman yapıp sabah terlemesini önlüyorum hastaneye gitmeye korkuyorum dikişleri açarlar tekrar dikerler diye dayanamam acısına 🤣🤣🤣
tantuniayrangerisiyalan Prensesimmmasele bence vakit kaybetmeyin bu normal bi görüntü değil. Böyle hastayı neden eve gönderdiler orda kalmalıydı
Fasulye12 Prensesimmmasele damar patladığıniçin böyle olmuş diyor doktor Damar patlamış da kan mı sızmış deri altına
terliklerimlegeldim Prensesimmmasele Deri altı kanama olabilir, birden fazla damar yırtığı olabilir. Ödemden dolayı belki içerde kanama devam ediyor olabilir. Yani sizce bu normal mi? Taburcu ederken bu kadar morluk var mıydı? Yayılmış şekilde.
Prensesimmmasele tantuniayrangerisiyalan doktor morlugu görmüş korkulacak birsey olmadıgını söyledi taburcu etti
terliklerimlegeldim oglumunannesiyim_- Enfeksiyon kapmışsınız sizde,o dikişler tekrar açılmaz yalnız.😅😅 korkmayın bir gösterin doktora, hala devam ediyorsa antibiyotik başlar muhtemelen.