Themom_ genelde dolandırıcı olanların takipçisi , az fiyatları ucuz , beğenisi yok ve sayfa çok kısa zamanda açılmış oluyor … annemde aynı yöntemle geçen ay dolandırıldı.. kapıda ödeme olmasına rağmen açmış ama kargocu kabul etmemiş… firmayla konuşup öyle iade yapın demiş.. gönderici adında ne yazıyor.. annemin küçük bir kağıt koymuşlardı… kardeşim avukat sonuç çıkmaz dedi..