Esenbursa çok çok geçmiş olsun 🥺çok zor günlerdi 🥺 ama geçiyor Rabbim bebeğiniz için dayanma gücü veriyor, süt kaldıkça ağrı yapıyor mümkünolduğunca sağın veya emzirin 🙏🏻 İltihap dışına aktığı için koku oluyor,temiz tutmak için biz her gün pansuman yapıyorduk evde, iltihap dışına çıkmayınca bırakınca pansumanı bırakmıstım ama kesinim kapanması biraz uzun sürüyordu suan hatırlamıyorum ama 1aydan fazla sürdü kapanması