Alikeremim canım oldum öncelikle hatırlayıp yazdıgın ıcın çok teşekkür ederim 🙏🏻 doktorum önce muayene etti genel yapalım çok canın ağrıyabılır dedı genelden korkup lokal istedim uyustururlar hissetmem sadece o ilk iğne girişini hissederim derim ama offf tarif edilemez dakikalar yaşadım inanılmazz bir ağrı çektim çoookkk zordu 🥺 zor dayandım.artı şeklinde kesi açtı iltihabı sıkto boşaltmak için uğrastı,derinlerden gelince diren taktı baya ağrılı hala, inşallahh dirençli değildir dolmaz tekrar dedi.hastanede iki gün kalmamı teklif etti bebeğim 2.5 aylık evde bırakmak zorunda kalınca kalmadık 2saat sonra çıkış yaptım.4saat sonra sağ eğersütte farklı birşey görmezsen emzirebilirsin dedi,13saati geçti ameliyat olan göğsümden emzirmedim hala içeriği normal ama döktüm.sen nasılsın