TheLatte siz sağlık ocağındaki hemşireye bakmayın. Mutlaka doktorunuza danışıp oyle kesin. Sonuçta bu d vitamini sadece bıngıldak için değil. Çok önemli vücutta eksikliğinin olmaması gerekir. Danışmadan kesmeyin bence. O aşılarda bizim ateşimiz 37.5 civarı olmuştu ve daha çok yykselmesin diye 1 çay kaşığı vermiştim. Genelde 37.5i geçirttirmedim.