deletedmom1212 sağlık ocağındaki hemşireleri çok takmayın bana da doktor bıngıldağına bakıyor değil mi dedi bende kötü bir şey söyleyeceğini düşündüğüm için sormadım neden diye.... Doktora gitdiğimizde hemsirenin söylediklerini söyledim, doktorumuz gelişimi gayet iyi, onlar hemsire çocuk doktoru değiller dedi.