Yagmuryigit çevrendekilerin dediklerine çok takılma sen adaşım. Benim bebeğimde 3900 doğdu 2 aylıkken 7650 di banada öyle diyenler oluyordu hatta şimdi bile lafın arasında mama vermiyor musun diye soruyorlar sanki saklıyorumda laf arasında ağzımdan kaçıracağım birde böyle tipler var 😃 şu an 5 ay 4 günlüğüz rabbime şükürler olsun halen sadece anne sütü alıyor bu beni o kadar mutlu ediyor ki bebeğimi emzirebiliyor olmam sadece bu şekilde büyüyor olması birazda tospik olması o kadar beni mutlu ediyor ki bu bile sütümün artmasında en büyük etken bence😇 sen mutlu mutlu devam et bebeğini emzirmeye isteyen istediğini düşünsün sen gerçeği biliyorsun ya , hatta öyle diyenlere evet deki nazar değmesin 🧿