zeynep865
Akran zorbalığı böyle bir şey değil.
Sen gidip Ali’de koysan zorbalayabiliyorlar, Aren’de koysan zorbalayabiliyorlar. Çocuklar farkında olmadan çok acımasız olabiliyorlar zorbalıklarıda çok yaratıcı oluyor. Ben ilkokul grubuyla çalışıyorum. Adı Dicle olan çok öğrencim vardı. Kimsede çıkıp “Coğrafya atlası” demedi birisinden birisine. Tamamen dönemsel olarak isimlerin normal karşılanmasıylada alakalı. Mesela siz oğlunuzun yanında böyle tepkiler verirseniz o ileride bu tarz isimleri duyduğunda akran zorbalığı yapabilir. 90’lar da nasıl Merveler, Pelinler, Büşralar modaydı herkes normal karşılıyordu şimdi de bu tarz isimler moda ve herkes normal karşılıyor. Şuan rastgele bir ilkokul sınıfına girseniz mesela her sınıfta en az iki tane Eymen bulursunuz. Bir paragraf boyunca komik, saçma şeklinde eleştiripte “ee tabii beğenen koyar benim şahsi fikrim” demenizde bana göre çok saçma.