mlmd Kızlar merhaba benim ablam var ikizi olacak biri kız biri erkek kafamı şişirdi isim için ne koyalım ne koyalım diye ben de çözümü buraya yazmakla buldum çünkü benim de aklımda bir şey yok Bir kızı bir oğlu olacak acaba isim önerisinde bulunabilir misiniz doğumuna da son bir ay kaldı karar veremedi daha 🤣🤣🤣
Mayissannesi34 Mayissannesi34 bu arada berken gülümseme tebessüm demek, ismi gibi çok güleç oğlum 😅 Beren yerine Berra da olabilir ama ben olsam beren berken koyardım ☺️
Cicektebenimcicekligunlerde Kerem-beren Selen-enis Göktuğ-tugba Benim kızım olsaydı inci koyardım. Ege-inci (Ege’nin incisi çok hoşuma gidiyor)
Avesila mlmd Gökçe Gökhan Gökçen Göktuğ Göksu Gökalp Nil Tuna Dicle Meriç Asi Asil Deniz Rüzgar Arven Arden Aden Aren Güneş Bulut Yaprak Toprak Aren Arın Umay Giray İlay Kutay Dünya Cihan
zeynep865 Avesila nil tuna dicle meriç mi fjfjfjkd ya okulda hep akran zorbalığına maruz kalır bence aşırı komik olur coğrafya atlası mı bu jfjdjd ayrıca çocuğa yaprak ismi konulmasıda bence aşırı komik isimlerin suyu mu çıktı yaprak ne taş böcek iyice saçma sapan şeyler çıkıyor her günn ben şahsen böyle düşünüyorum isimde geleneksel ve manalı isimler koymaktan yanayım. Oğlum agah mesela ismi. Yeni nesil mira mila yok asel böyle isimleride sevmiyorum herkeste olan güncel popüler manasız isimleri koymak bana anlamsız geliyor ee tabi beğenen koyar benim şahsii fikrim
Yagmuryigit mlmd Derya-deniz Beren -kerem Pınar -çinar Yaren-eren Özge -özgur Yağmur -bulut Doğa -toprak
Betelgeuse_ mlmd beğendikleri isimler yok muymus hiç? İlla uyumlu olması gerekmiyor ki atıyorum biri Selen bir Aykut olabilir yani ne olacak ki 😸
3kedili2bebekli mlmd ikizlerim var isimleri açelya Oğuzhan ♥️ uyumlu aramak yerine böyle de dusunebilir bir de ben defne-demir diye düşünmüştüm ama ikisi de şu an çok koyulan isimler diye vazgeçmiştim
miniktosbagam mlmd deniz/derin, burak/burcu, gökhan/gökçe, deniz/kumsal, mert/meyra, emre/cemre şimdi aklıma gelenler bunlar oldu bence hepsi de güzel ve klasik eskimeyecek isimler