geçecek inanın geçecek. 4. Ay atağı çook zor bir dönem. Bazen bazı bebeklerde uzun sürebiliyor. Parmak emme olayından korkmayın şu an çok küçük keşfediyor. Alışkanlığa dönüşmesi için bilinçli yapması gerek, engellemeyin derim.
4 ay ayağı biter başka bir atak başlar biraz sabredicez arkadaşım …
18 . Ay atağından selamlar:)